Скригун, Наталія ПетрівнаБутурлім, Владислава Євгенівна2023-04-122023-04-122021Скригун, Н. П. Вплив різних видів таргетингу на процес відбору схильних до сприйняття реклами споживачів / Н. П. Скригун, В. Є. Бутурлім // Modern directions of scientific research development : proceedings of the 5th International scientific and practical conference, 28-30 October 2021. – BoScience Publisher. Chicago, USA, 2021. – Pp. 852-854https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/40099Розглянуто вплив різних видів таргетингу на процес відбору цільової аудиторії. Встановлено, яким чином використання різних видів таргетингу допомагає вилучити із загальної аудиторії нерелевантних споживачів. Надано рекомендацію щодо комплексного застосування різних видів таргетингу. Розглянуто вплив різних видів таргетингу на процес відбору цільової аудиторії. Встановлено, яким чином використання різних видів таргетингу вилучить із загальної аудиторії нерелевантних споживачів. Надано рекомендації щодо комплексного застосування різних видів таргетингу.otherкафедра маркетингутаргетингвиди таргетингугеотаргетингконтекстний таргетингтаргетована рекламацільова аудиторіяtargetingtypes of targetinggeotargetingcontextual targetingtargeted advertisingtarget audienceВплив різних видів таргетингу на процес відбору схильних до сприйняття реклами споживачівArticle