Скригун, Наталія ПетрівнаСемененко, Катерина ЮріївнаБілодідова, Наталія Миколаївна2017-12-062017-12-062017Скригун Н. П. Використання гештальт-технологій у маркетингу / Н. П. Скригун, К. Ю. Семененко, Н. М. Білодідова // Науковий журнал «Причорноморські економічні студії», Серія «Економічні науки». – Одеса : Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2017 – № 21. – С. 67-72.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/26318У статті обґрунтовано необхідність використання нестандартних підходів до планування комплексу просування на підприємствах. Проаналізовано принципи гештальт-психології та виділено низку основних з них, що є придатними для використання у сфері маркетингу, реклами, дослідження поведінки споживачів. Детально розглянуто застосування технологій гештальт-психології з метою обґрунтування доцільності та ефективності їх застосування у маркетинговій практиці вітчизняних підприємств. Наведено приклади застосування деяких принципів гештальт-психології виробниками молочної продукції. The article substantiates the necessity of using non-standard approaches to planning of the complex of promotion at enterprises. The principles of gestalt-psychology are analyzed and a number of basic ones are selected, which are suitable for use in the field of marketing, advertising, consumer behavior research. The application of gestalt-psychology technologies in order to justify the expediency and effectiveness of their application in the marketing practice of domestic enterprises is considered in detail. Examples of application of some principles of gestalt-psychology by producers of dairy products are given.uk-UKгештальтмаркетингрекламагештальт-психологіяефект краюкольорокорекціясвідомість споживачаgestaltmarketingadvertizinggestalt psychologyedge effectcolor correctionconsumer consciousnessкафедра маркетингуВикористання гештальт-технологій у маркетингуArticle