Дужик, Наталія Степанівна2023-06-212023-06-212023Дужик, Н. С. Роль координатора у процесі інтегративного навчання / Н. С. Дужик // Вісник науки та освіти. – 2023. – № 2 (8). – С. 369–382. https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-2(8)-369-382https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/40890У статті привертається увага до ролі координатора, хто допомагає інтегрувати наукову і навчальну компоненти в процесі міждисциплінарного навчання. Синтез міждисциплінарних знань дозволяє всесторонньо вивчити реальні проблеми і передбачає залучення обізнаних з предметом дослідження стейхолдерів, які допомагають студентам поглибити знання, об’єктивно оцінити їхні здобутки та планувати майбутню співпрацю з вирішення місцевих та глобальних проблем. The paper attracts attention to the role of a coordinator who facilitates integrating scientific and educational components in the process of interdisciplinary learning. Synthesis of interdisciplinary knowledge allows thoroughly investigate real-life problems and involves attracting relevant stakeholders who can help to enhance students’ understanding, to objectively evaluate achieved milestones, and to plan future collaboration aimed at solving local and global problems.otherкафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїінтегративне навчанняміждисциплінарний курспроектне навчанняекологічна освітаміжнародний досвідintegrative learninginterdisciplinary courseproject learningecological educationinternational experienceРоль координатора у процесі інтегративного навчанняArticle