Стельмах, І.Замулко, Анатолій Ігорович2014-09-122014-09-122014Стельмах, І. Розвиток основних та додаткових маркетингових функцій в умовах реформування енергетичного ринку / Ірина Стельмах, Анатолій Замулко // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – Київ : НУХТ, 2014. – Ч. 2. – С. 354–355.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/16746Потреба в реформуванні енергоринку та створення нової моделі організації ринку є передумовою розвитку економіки всієї України. Впровадження ринкових моделей вимагає впровадження додаткових маркетингових механізмів в діяльності електропередавальних організацій. The need to reform the energy market and create a new model of the market is a prerequisite for economic development throughout Ukraine. The introduction of market models requires the introduction of additional mechanisms in marketing activities for Electricity organizations.uk-UKреформуванняенергетичний ринокмаркетингові функціїmarketing functionsenergy marketreformРозвиток основних та додаткових маркетингових функцій в умовах реформування енергетичного ринкуOther