П'янкова, Оксана Василівна2014-04-072014-04-072013П'янкова, О. В. Розвиток брендів у маркетинговій діяльності молокопереробних підприємств : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / П'янкова Оксана Василівна ; НУХТ. – Київ, 2013. – 22 с.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13761Дисертаційна робота присвячена поглибленню теоретичних методичних засад та прикладних аспектів розвитку брендів молокопереробних підприємств. The thesis is devoted to the study of theoretical methodological foundations and applied issues of brand development dairy companies from the perspective of marketing activities.кафедра економіки праці та менеджментууправління брендомрозвиток брендумаркетингова діяльністьмолокопереробні підприємствабрендbrandbrand managementbrand developmentmarketing activitiesmilk processing enterprisesРозвиток брендів у маркетинговій діяльності молокопереробних підприємств