Осітнянко, Дар’я ОлексіївнаМаршаленко, Маріанна Петрівна2020-02-182020-02-182019Осітнянко, Д. О. Цілі реклами в туризмі / Д. О. Осітнянко, М. П. Маршаленко // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 85 Ювілейної Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, присвяченої 135-річчю Національного університету харчових технологій, 11–12 квітня 2019 р. – Київ : НУХТ, 2019. – С. 395.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/30798otherтуристичний продуктпросування продуктівмаркетингова політикакафедра готельно-ресторанної справиЦілі реклами в туризміThesis