Ткаченко, Д. М.Скарбовійчук, Олександр Михайлович2012-06-122012-06-122009Ткаченко, Д. М. Формалізація просування на ринок інноваційної продукції харчової галузі / Д. М. Ткаченко, О. М. Скарбовійчук // Вісник аграрної науки. - УААН, 2009. - № 7. - С. 74-77.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/1330Наведено приклади визначення кількісного впливу чинників ринку на рівень попиту інноваційної продукції на стадіях її проектування, створення та реалізації за розробленими авторами методикою та комп'ютерною програмою.Some examples of a quotation influence markets on demands level for new food-stuff.otherформалізаціяformalizationпросування на ринокінноваційна продукціяthe promotion of the marketinnovative productsФормалізація просування на ринок інноваційної продукції харчової галузіArticle