Капінус, Лариса Василівна2021-02-032021-02-032019Капінус, Л. В. Cучасні онлайн-платформи для продажу продуктів харчування / Л. В. Капінус // Аграрна політика Європейського союзу: виклики та перспективи : колективна моногафія. – Київ : Центр учбової літератури, 2019. – С. 336–346.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/32503Визначено основні тенденції, які притаманні ринку їжі. Вивчено форми інтернет-взаємодії споживачів та продавців в процесі купівлі товарів. Зясовано, які саме форми взаємодії онлайн-користувачів та продавців в процесі купівлі товарів використовуються на онлайн-ринку продажу харчових продуктів, який дуже повільно, але впевнено набирає обертів. Вивчено основні тренди та перспективи розвитку онлайн-торгівлі.otherонлайн-ринокмаркетплейсінтернет-маркетингonline-marketmarketplaceinternet-marketingкафедра маркетингуСучасні онлайн-платформи для продажу продуктів харчуванняArticle