Belova, TatyanaDanilova, M.2019-06-132019-06-132019Belova, Т. Рractical application of the total product concept / Т. Belova, M. Danilova // Stredoevropsky vestnik pro vedu a vyzkum. − Praha : Publishing house Education and Science, 2019. - № 4 (56). − P. 3-7.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/29700The essence of the concept of a holistic product is considered. There are four different types of product perceptions. A characteristic of each species is given. Examples of products that can fit the concept of a holistic product are given. Розглядається сутність концепції цілісного продукту. Визначаються чотири різних види сприйняття продукту. Дається характеристика кожного виду. Наводяться приклади товарів, які можуть відповідати концепції цілісного продукту.enholistic productconcept of a holistic producthigh-tech marketingtypes of product perceptionsцілісний продуктконцепція цілісного продуктухай-тек-маркетингвиди сприйняття продуктукафедра маркетингуPractical application of the total product conceptArticle