Ципанова, Наталія Ярославівна2018-07-042018-07-042017Ципанова, Н. Інновації у неперервному професійному розвитку викладачів англійської мови / Н. Ципанова // Теорія і методика професійної освіти. - Інститут професійно-технічної освіти НАПН України. – 2017. – № 13. – С. 103-110.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/27877У статті актуалізовано необхідність вивчення та аналізу передового міжнародного досвіду впровадження інновацій у систему професійної освіти викладачів англійської мови з метоюйого подальшого застосування в освітній системі України. На основі міжнародного досвіду та досліджень обґрунтований зв'язок між середнім рівнем кваліфікації працівників, якістю людського капіталу з одного боку та економічним розвитком з іншого боку. Метою запровадження інновацій в професійній освіті, таким чином, є утримання рівня підготовки працівника у відповідності до сучасного стану його галузі, а кінцевою метою –прискорення економічного зростання. Розглянуті приклади інновацій у неперервній освіті викладачів англійської мови The article actualizes the need for studying and analyzing the best international experience in introducing innovations into professional education for the purpose of its further application in education system of Ukraine. It is demonstrated that according to international experience and researches, there exists a correlation between the skill level of employees and the quality of human capital on the one hand and economic development on the other hand. The aim of introducing innovations in professional education, therefore, is to maintain the skill level of an employee in accordance with the current state of its industry, and the ultimate goal is to accelerate economic growth. The article considers examples of innovations in continuing education in English language teaching.кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїінноваціїнеперервна освіталюдський капіталдодаткова освітаinnovationscontinuous educationhuman capitaladditional educationІнновації у неперервному професійному розвитку викладачів англійської мовиArticle