Малик, Юліана ІгорівнаЧередніченко, Галина Анатоліївна2022-02-022022-02-022019Чередніченко, Г. А. Експериментальне дослідження визначення рівня сформованості комунікативної культури майбутніх управлінців / Г. А. Чередніченко, Ю. І. Малик // Інноваційна педагогіка. – 2019. – № 11. – С. 99–102.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/37018Стаття присвячена експериментальному дослідженню визначення рівня сформованості комунікативної культури майбутніх фахівців у сфері управління в процесі їхньої професійної підготовки, організованому на базі Навчально-наукового інституту економіки та управління Національного університету харчових технологій. Основну увагу зосереджено на завданнях професійної підготовки майбутніх управлінців, які полягають у створенні сприятливих педагогічних умов для формування й розвитку високого рівня комунікативної культури. Висвітлюються компоненти, критерії, показники та рівні сформованості досліджуваного явища. Наголошено на тому, що питання формування високого рівня комунікативної культури майбутніх управлінців повинні бути пріоритетними в системі професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері управління.otherкомунікативна культуракомунікативні вміння та навичкипрофесійна підготовкамайбутні управлінціекспериментcommunicative culturecommunicative skills and abilitiesprofessional trainingfuture managersкафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїЕкспериментальне дослідження визначення рівня сформованості комунікативної культури майбутніх управлінцівArticle