Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаШаповал, Олена Федорівна2012-09-272012-09-272012Бєлова, Т. Г. Методичні підходи до аналізу конкурентів / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Шаповал // Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць. – К.: Науково-дослідний економічний інститут, 2012. - № 6. С. 22-25.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/3039Розглянуто теоретичні підходи до аналізу конкурентів. Визначено мета аналізу конкурентів. Подано основні етапи аналізу конкурентів та їх характеристика. Доведено практична значимість запропонованого підходу.Theoretical approaches to the analysis of competitors. Defined objective analysis of the competition. The basic stages of the analysis of competitors and their characteristics. We prove the practical relevance of the proposed method.otherреакція фірми на дії конкурентівcompany response to the actions of competitorsконкурентиетапи аналізу конкурентівцілі і наміри конкурентівcompetitorssteps competitor analysisgoals and intentions of competitorsкафедра маркетингуМетодичні підходи до аналізу конкурентівArticle