Труш, Юлія ЛеонідівнаГецько, Вікторія Павлівна2022-09-092022-09-092022Труш, Ю. Л. Напрямки зростання прибутку підприємства / Ю. Л. Труш, В. П. Гецько // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : 88 Міжнародна наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів, квітень-травень 2022 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2022. – Ч. 3. – С. 40https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/37982Малий та середній бізнес є багатогранним соціально-економічним явищем. Кожен з тих, хто бере в ньому участь, має можливість знайти свою нішу у цьому секторі економіки, а зовнішні учасники - отримати позитивні результати: держава - збільшення ВВП, зростання кількості робочих місць у реальній економіці та зменшення соціальної напруги; місцева влада - податки та зайнятість; економічні партнери - гнучких та динамічних співучасників з низькими накладними витратами. Роль сектору малого та середнього підприємництва значно зростає, оскільки в останній для малого та середнього підприємництва апріорії закладено роль одного з ідеологічних чинників стратегічного розвитку України, водночас визначаючи, яку саме модель устрою обрано цим суспільством.otherкафедра економіки і праванапрямкиприбутокпідприємстворесурсекономікаdirectionsprofitenterpriseresourceeconomyНапрямки зростання прибутку підприємстваThesis