Березянко, Тамара Володимирівна2015-02-242015-02-242014Березянко, T. B. Розвиток корпоративного сектору харчової промисловості / T. B. Березянко // Наукові праці Національного університету харчових технологій. – 2014. – Т. 20, № 1. – С. 124–132.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/19511У статті проаналізовано процес зростання економічних показників харчової промисловості. Досліджено вплив потужного корпоративного сектору на конкуренцію у секторах та формування специфічної стратегії стагнації. Проаналізовано період за більш ніж 10 років, оцінено фактори розвитку конурентного середовища, динаміку рівня конкуренції серед підприємств корпоративного сектору харчової промисловості й олігополізації ринку виробництва харчової продукції. Приділено увагу розвитку інституціональних засад у харчовій промисловості. In this article it was analyzed the building process of oligopolistic market and its influence on food industry economic indicators state growth. It was investigated the impact of highpowered corporate sector to competition in the sector and the formation of specific strategies stagnation. In the article is investigated the period in longer than 10 years, are evaluated the dynamics of the level of competition in the corporate sector, the factors of influence on its nature, and also conditions for shaping of the oligopolnoy structure of the markets for the carrying out of food production.The attention paid to the development of the institutional framework in the food industry through the introduction of social and socially responsible company.otherструктура корпоративного секторувідповідальне підприємствохарчова промисловістьконкуренціяstructure of the corporate sectorresponsible companyfood industrycompetitionкафедра економіки праці та менеджментуРозвиток корпоративного сектору харчової промисловостіArticle