Козаченко, Ольга ВолодимирівнаПушка, Ольга Сергіївна2022-06-212022-06-212021Козаченко, О. В. Бренд - як невід′ємна складова успішності функціонування готельного підприємства / О. В. Козаченко, О. С. Пушка // Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі : матеріали X Всеукраїнської науково-практичної конференції, 23 листопада 2021 р, м. Київ. – Київ : НУХТ, 2021. – С. 174https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/37662У роботі проаналізовано значення бренду в успішності функціонування готельних підприємств. The paper analyzes the importance of the brand in the success of hotel enterprises.брендготельно-ресторанний бізнесдохідbrandhotel and restaurant businessincomeкафедра готельно-ресторанної справиБренд - як невід′ємна складова успішності функціонування готельного підприємстваThesis