Сильчук, Роман ПавловичНікітіна, Тетяна АндріївнаПушка, Ольга Сергіївна2024-06-192024-06-192024Сильчук, Р. Використання digital-маркетингу у просуванні готельно-ресторанного продукту на ринку / Р. Сильчук, Т. Нікітіна, О. Пушка // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 90-ї Ювілейної Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 11–12 квітня 2024 р. – Київ : НУХТ, 2024. – Ч. 3. – С. 268.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/43525В сучасному світі стрімкий розвиток інформаційних та цифрових технологій має значний вплив на діяльність підприємств різних галузей, у тому числі і сфери обслуговування. З кожним роком необхідність їх використання зростає, стаючи важливим елементом маркетингової політики. Вибір інструментів digital-маркетингу та їх використання в складі маркетингової політики є важливими завданнями готельно-ресторанного бізнесуIn today's world, the rapid development of information and digital technologies has a significant impact on the activities of enterprises in various industries, including the service sector. Every year, the need for their use grows, becoming an important element of marketing policy. The choice of digital marketing tools and their use as part of the marketing policy are important tasks of the hotel and restaurant business, which determines the relevance of the research topicukdigital-маркетингготельний бізнесмаркетингdigital marketinghotel businessmarketingкафедра готельно-ресторанної справиВикористання digital-маркетингу у просуванні готельно-ресторанного продукту на ринкуThesishttps://orcid.org/0009-0005-3245-3287https://orcid.org/0000-0001-8016-4889