Соляр, Олена АндріївнаКапінус, Лариса Василівна2016-04-052016-04-052014Соляр, О. А. Сайт як маркетинговий інструмент просування товару в мережі інтернет / О. А. Соляр, Л. В. Капінус / Сучасні проблеми розвитку підприємств харчової промисловості: теорія та практика : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 13–14 листопада 2014 р. — К.: НУХТ, 2014. — С. 110-111.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/22746В епоху інформаційних технологій інтернет-ресурс надає великі можливості для розвитку нових маркетингових інструментів реалізації товарів на ринку. In the era of information technology online resource provides a great opportunity to develop new marketing tools selling goods in the market.uk-UKсайтінтернетмаркетинговий інструментwebsitemarketing toolinternetСайт як маркетинговий інструмент просування товару в мережі інтернетOther