Капінус, Лариса Василівна2012-12-282012-12-282008Капінус, Л. В. Доцільність впровадження клієнтоцентризму на підприємстві / Л. В. Капінус // Формування ринкових відносин в Україні. - 2008. - № 4(83). - С. 46-50.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/5142В статті розглядаються основи концепції клієнтоцентризму, яка базується на вивченні запитів споживачів, орієнтації на споживачів та партнерстві зі споживачами. Проведений взаємозв’язок між клієнтоорієнтованістю та управлінням взаємовідносинами зі споживачам (CRM). The object of the article is to review the clientcentrism principles. This theory is based on study of the consumers needs, catering for the users, the partnership with buyers. The text shows interrelationship idea of clientcentrism with consumer relationship management (CRM).клієнтclientспоживачпокупецьклієнтоцентризмуправління взаємовідносинами зі споживачамиconsumerbuyerclientcentrismкафедра маркетингуДоцільність впровадження клієнтоцентризму на підприємствіArticle