Топчієва, Ганна Олександрівна2021-05-192021-05-192021Топчієва, Г. О. Методи корекції постави рухових порушень у студентів / Г. О. Топчієва // Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. – 2021. – Вип. 69. – С. 125 – 128.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/34027У статті визначено, що своєчасне виявлення хвороби та правильно організоване заняття для студентів із порушеннями постави, дають можливість запобігати неприємним наслідкам захворювання. Призначення різних засобів фізичної реабілітації, оздоровчий підхід до використання фітболів, плавання у процесі фізичного виховання, послідовність застосування її форм і методів визначається характером перебігу захворювання, періодом та етапом реабілітації в разі деформацій опорно-рухового апарату. The article defines that timely detection of the disease and properly organized classes for students with posture disorders make it possible to prevent unpleasant consequences of the disease. The appointment of various means of physical rehabilitation, the wellness approach to the use of fitballs, swimming in the process of physical education, the sequence of application of its forms and methods is determined by the nature of the disease, the period and stage of rehabilitation in case of deformities of the musculoskeletal system.корекціяпоставасorrectionpostureкафедра фізичного вихованняМетоди корекції постави рухових порушень у студентів