Музичка, Єлизавета Олександрівна2018-04-112018-04-112015Музичка, Є. О. Системи управління збутовою діяльністю туристичних операторів / Є. О. Музичка // Ефективна економіка. – 2015. – № 1. – Режим доступу : https://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3749.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/26950В статті проаналізовано актуальні проблеми формування збутових систем туристичних операторів на основі функціональної, товарної, ринкової, регіональної, сегментної та матричної структур збуту. Висвітлено функціональні напрями ефективної організації системи маркетингової та збутової діяльності туристичних підприємств. Розкрито аспекти організаційної структури збуту великих туроператорів ринку шляхом інтегрування матричної та сегментної організаційних структур. The article analyzes actual problems of formation of sales systems of tourist operators on the basis of functional, commodity, market, regional, segment and matrix marketing structures. The functional directions of effective organization of marketing and marketing activities of tourist enterprises are highlighted. The aspects of the organizational structure of sales of large tour operators of the market are revealed through integration of matrix and segment organizational structures.uk-UKзбуторганізаційна структураспоживачтуристичний туроператорsalesorganizational structureconsumertourist tour operatorкафедра туристичного та готельного бізнесуСистема управління збутовою діяльністю туристичних операторівArticle