Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаКрайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна2013-12-162013-12-162013Бєлова, Т. Г. Методичні підходи до дослідження конкурентного середовища / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко // Теоретичні та прикладні аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємств : кол. моногр. / за ред. О. А. Паршиной. - Дніпропетровськ: Герда, 2013. – Т. 1. - С. 38-44.978-966-8856-96-9https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/12155У роботі визначено методичні підходи до дослідження конкурентного середовища, розглянуто інтенсивність і форми конкурентної боротьби в залежності від структури ринку, а також запропоновано етапи оцінювання ступеня впливу сили конкуренції на ринку. Це дозволить підприємству визначити своє становище на ринку і розробити конкурентну стратегію. In this work identified the methodical approaches to the study of competitive environment, considered the intensity and forms of competitive activity depending on the market structure, as well as the proposed stages of the assessment of the degree of the influence of competition on the market. This enables the enterprise to determine its position on the market and develop competitive strategies.uk-UKконкурентне середовищеконкурентна структура ринкуінтенсивність конкуренціїрівень сили конкуренціїcompetition environmentcompetition structure of marketintensity of competitionlevel of force of competitionкафедра маркетингуМетодичні підходи до дослідження конкурентного середовищаArticle