Божок, Наталія Олексіївна2023-03-272023-03-272021Божок, Н. О. Теоретичне дослідження психолого-педагогічний підходів до розкриття терміну «фрустраційна толерантність» у юнацтві / Н. О. Божок // Спеціальний тематичний випуск. – Київ, 2021. – Т. 3 (26), Кн. 2, № 2. – С. 113-121.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/39422статті здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічних підходів до розкриття терміну «фрустраційна толерантність» у юнацтві з метою дослідження особливостей формування вищезазначеного терміну. Розглянуто сутність фрустраційної толерантності у контексті соціально-психологічних та психолого-педагогічних аспектів. Виокремлено компоненти фрустраційної толерантності у когнітивній психології, раціонально-емотивній біхевіористичної терапії та соціальній психології. Проаналізовано отримані результати теоретичного наукового дослідження та представлено авторське розкриття терміну «фрустраційна толерантність». In the article the theoretical study of pedagogical and psychological approaches was made with the aim of investigating peculiarities of the above-mentioned phenomenon formation. The essence of frustration tolerance was considered in the context of social - psychological and psychological-pedagogical aspects. The components of frustration tolerance in cognitive psychology, rational-emotive behavioral therapy and social psychology were singled out. The obtained results from the theoretical study were analyzed and the author’s definition of the term “frustration tolerance was presented”.otherпсихолого-педагогічні підходифрустраційна толерантністьюнакpsychological-pedagogical approachesfrustration toleranceadolescentкафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїТеоретичне дослідження психолого-педагогічний підходів до розкриття терміну «фрустраційна толерантність» у юнацтвіArticle