Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаПопович, Валентин Мар’янович2024-10-312024-10-312024Крайнюченко, О. Ф. Роль інновацій у формуванні конкурентних переваг / О. Ф. Крайнюченко, В. М. Попович // Innovative development of science, technology and education : proceedings of the 10th International scientific and practical conference. – Vancouver, Canada : Perfect Publishing, 2024. – Pp. 338–343.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/45301У сучасному бізнес-середовищі інновації відіграють ключову роль у формуванні конкурентних переваг. Швидкий розвиток технологій, зміни в споживчих уподобаннях та глобалізація змушують компанії постійно шукати нові способи залишатися конкурентоспроможними. Інновації стають тим інструментом, що дозволяє компаніям не тільки вижити в умовах жорсткої конкуренції, але й досягати лідерських позицій на ринку. У даній статті було розглянуто поняття інновацій, їхні види, роль у формуванні конкурентних переваг, методи впровадження та приклади успішних інноваційних компаній.In today's business environment, innovation plays a key role in creating competitive advantages. The rapid development of technology, changes in consumer preferences and globalization force companies to constantly look for new ways to stay competitive. Innovations become the tool that allows companies not only to survive in conditions of fierce competition, but also to achieve leadership positions in the market. This article considered the concept of innovation, its types, role in the formation of competitive advantages, methods of implementation and examples of successful innovative companiesukкафедра маркетингуінноваціїконкурентні перевагимаркетингове середовищеinnovationscompetitive advantagesenterprisemarketing environmentРоль інновацій у формуванні конкурентних перевагAbstracthttps://orcid.org/0000-0002-0811-696X