Різник, Анастасія ОлександрівнаЦирульнікова, Віта Валентинівна2024-06-272024-06-272024Різник, А. О. Контроль якості послуг закладів гостинності / А. О. Різник, В. В. Цирульнікова // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 90-ї Ювілейної Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 11–12 квітня 2024 р. – Київ : НУХТ, 2024. – Ч. 3 – С. 259.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/43697Завданням українських закладів гостинності є створення системи якісного обслуговування, що дозволить забезпечити надання конкурентоздатних послуг. Вирішення можливо досягнути кількома способами: – застосування американської моделі інтер-націоналізації,за якої споживач має можливість отримання гарантованого рівня сервісу; – створення якісних послуг із чітким дотриманням параметрів комфортностіThe task of Ukrainian hospitality facilities is to create a quality service system that will ensure the provision of competitive services. The solution can be achieved in several ways: - application of the American model of internationalization, whereby the consumer has the opportunity to receive a guaranteed level of service; - creation of quality services with strict adherence to comfort parametersukкафедра готельно-ресторанної справизаклад гостинностіобслуговуванняякість готельно-ресторанних послугготельно-ресторанний бізнесhospitality establishmentservicequality of hotel and restaurant serviceshotel and restaurant businessКонтроль якості послуг закладів гостинностіThesishttps://orcid.org/0000-0003-1531-5016