Усатюк, Світлана ІванівнаБожко, Анастасія ЮріївнаТищенко (Усатюк), Олена МихайлівнаАндреєва, Марина Дмитрівна2022-12-062022-12-062022https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/38735Система управління якістю широко використовується операторами ринку з виробництва харчових продуктів. Аналіз публікацій останніх років вказує на доцільність застосування графічних методів аналізу потреб споживачів з метою встановлення їх очікувань та визначення стратегічних цілей компанії. Успішною практикою вивчення задоволеності споживчів є метод Кано. The quality management system is widely used by market operators for the production of food products. The analysis of publications of recent years indicates the expediency of applying graphical methods of analyz ing consumer needs in order to establish their expectations and determine the company's strategic goals. A successful practice of studying consumer satisfaction is the Kano method.otherпотреби споживачівпечивосистема управління якістюудосконаленняметод Канокарта задоволеності та незадоволеності споживачівconsumer needscookiesquality management systemimprovementKano methodonsumer satisfaction and dissatisfaction mapкафедра експертизи харчових продуктівкафедра готельно-ресторанної справиВизначення потреб споживачів для удосконалення системи управління якістю у виробництві печиваArticle