Безпалько, Олена ВікторівнаСкригун, Наталія Петрівна2014-08-212014-08-212009Безпалько, О. В. Шляхи подолання рекламної кризи для підприємств харчової промисловості / О. В. Безпалько, Н. П. Скригун // Економiка: проблеми теорiї та практики : зб. наук. пр. – Дніпропетровськ : ДНУ, 2009. – Вип. 247. – Т. ІV. – С. 920–925.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/16380Розглянуто питання доцільності використання різних засобів маркетингових комунікацій для підприємств харчової промисловості з урахуванням перенасичення рекламного ринку та непростого економічного становища, що склалося останнім часом в країні.uk-UKмаркетингмаркетингові комунікаціїрекламамаркетинговые коммуникациикафедра економіки праці та менеджментуmarketingmarketing communicationsadvertisingкафедра маркетингуШляхи подолання рекламної кризи для підприємств харчової промисловостіArticle