Гнатенко, Олена Андріївна2013-07-022013-07-022007Гнатенко, О. А. Обґрунтування рейтингового управління конкурентоспроможністю продукції підприємств-виробників молочних консервів / О. А. Гнатенко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2007. - Вип. 12 (79). – С. 63-67.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8669Розглянуто рейтингове управління конкурентоспроможністю молококонсервної продукції, запропонована його технологічна схема. Представлені стратегії, які суб’єкт рейтингового управління конкурентоспроможністю продукції на основі даних про стан продукту та зовнішнього середовища розробляє загальну стратегію виробництва і реалізації продукції. The rating management of sucklings food products is considered a competitiveness, offered him flowsheet. Presented strategies which the subject of rating management of products a competitiveness on the basis of information about the state of product and external environment develops general strategy of production and realization of products.otherрейтингконкурентоспроможністьпродукціяуправліннястратегіямолоконсервна продукціякафедра фінансівratingcompetitivenessproductsmanagementstrategysucklings food productsОбґрунтування рейтингового управління конкурентоспроможністю продукції підприємств-виробників молочних консервівThesis