Єрошина, Н. О.Бєлова, Тетяна Геннадіївна2012-10-302012-10-302012Єрошина, Н. О. Визначення конкурентних позицій ПАТ ПБК «Славутич» на ринку пивоварної галузі / Н. О. Єрошина, Т. Г. Бєлова // Ефективний інструмент сучасного VЕD-2012 : VIII Міжнародна науково-практична конф., 27.04. - 05.05.2012. – 2012. - Частина 5. – С. 11-13.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/3401Пивоварна галузь є однією з найбільш динамічних у харчовій промисловості. Зміцнення позицій на ринку окремих компаній відбувається не за рахунок збільшення споживання їх продукції, а за рахунок віддвоювання частки у конкурентів. Brewing industry is one of the most dynamic in the food industry. Strengthening the market position of individual companies is not due to increased consumption of their products, and by viddvoyuvannya share from competitors.пивоварінняпивний ринокконкурентоспроможністьbeer marketcompetitivenessbrewingкафедра маркетингуВизначення конкурентних позицій ПАТ ПБК «Славутич» на ринку пивоварної галузі