Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаСкулімовська, Тетяна Сергіївна2020-06-222020-06-222019Крайнюченко, О. Ф. Використання інструментів інтернет-маркетингу в ресторанному бізнесі / О. Ф. Крайнюченко, Т. С. Скулімовська // Středoevropský věstník pro vědu a výzkum. – Praha : Publishing house. Education and Science, 2019. – № 6 (58). – P. 3-6.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/31542В статті розглянуто теоретичні та практичні основи використання інструментів інтернет-маркетингу в процесі ведення ресторанного бізнесу, досліджено їхню структуру. Відповідно розроблено і запропоновано конкретні маркетингові заходи покращення роботи ресторанного бізнесу.otherкафедра маркетингуресторанний маркетингінтернет-маркетингпросуванняСММTelegram-каналrestaurant marketinginternet marketingpromotionSMMTelegram channelВикористання інструментів інтернет-маркетингу в ресторанному бізнесіArticle