Страшинська, Лариса ВолодимирівнаСамонова, Тетяна Броніславівна2013-09-232013-09-232011Страшинська, Л. В. Методика комплексної оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств / Л. В. Страшинська, Т. Б. Самонова // Формування ринкової економіки: зб. наук. праць. – Спец. вип. Маркетингова освіта в Україні. – К.: КНЕУ, 2011. – С. 365-373.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/9866У статті наведена методика комплексної оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств та обґрунтовано алгоритм її впровадження на підприємствах туристичної галузі. This article describes methods of evaluating the effectiveness of a comprehensive integrated marketing communications of tourist enterprises and proved the algorithm of its implementation in the business travel industry.otherтуристичні підприємствасоціально-психологічний стан споживачів туристичних послугкомунікаційна кампаніяефективність інтегрованих маркетингових комунікаційtourism businessessocial-psychological health of consumers of tourism servicescommunication campaignthe effectiveness of integrated marketing communicationsкафедра маркетингуМетодика комплексної оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємствArticle