Луцька, Тетяна Валеріївна2012-06-242012-06-242010Луцька, Т. В. Рейтинг конкурентоспроможності підприємств сфери послуг / Т. В. Луцька // Електронне наукове фахове видання "Ефективна економіка". - 2010. - режим доступу www.economy.nayka.com.ua.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/1774В статті запропоновано методичний підхід до рейтингування конкурентоспроможності підприємств-туроператорів, розроблений на основі визначення вільних елементів впливу певних рівнів конкурентоспроможності: оперативному, тактичному та стратегічному, проведення попарного порівняння обраних елементів методом аналізу їєрархій. The paper proposed a methodical approach to ranking of the competitiveness of enterprises, tour operators, based on the determination of free items to certain levels of competitiveness: operational, tactical and strategic, pairwise comparison of selected elements by analyzing yiyerarhiy.рейтингування конкурентоспроможностіcompetitiveness ratingвільні елементи впливупідприємства-туроператорибагатофакторне порівнянняfree elements of influencetouroperatorsmultivariable comparisonкафедра економіки і праваРейтинг конкурентоспроможності підприємств сфери послуг