Медвідь, Ірина МиколаївнаНікітіна, Ірина Всеволодівна2018-05-112018-05-112018Медвідь, І. Бар’єри професійно-педагогічного спілкування молодих викладачів вищого навчального закладу / І. Медвідь, І. Нікітіна // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : матеріали 84 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 23–24 квітня 2018 р. – К. : НУХТ, 2018. – Ч. 4. – С. 109.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/27352Обґрунтовано необхідність підвищення якості професійно-педагогічного спілкування молодих викладачів вищих навчальних закладів для забезпечення повноцінної діалогічної взаємодії між суб’єктами педагогічного процесу. The necessity of improving the quality of professional-pedagogical communication of young teachers of higher educational establishments is substantiated to provide a complete dialogical interaction between subjects of the pedagogical process.uk-UKнауково-педагогічна діяльністьпрофесійне спілкуваннякомунікативні бар’єриscientific and pedagogical activityprofessional communicationcommunicative barriersкафедра готельно-ресторанної справиБар’єри професійно- педагогічного спілкування молодих викладачів вищого навчального закладуThesis