Лиськова, Ольга ВолодимирівнаБєлова, Тетяна ГеннадіївнаКрайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна2014-03-052014-03-051997Лиськова, О. В. Методологічні підходи до маркетингового дослідження ринку підприємств харчової промисловості / О. В. Лиськова, Т. Г. Білова, О. Ф. Крайнюченко // Розроблення та впровадження прогресивних ресурсоощадних технологій та обладнання в харчову та переробну промисловість : міжнародної науково-технічної конференції : тези доповідей. – К. : УДУХТ, 1997. – С. 185.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/12933Розглянуто мету та основні напрями дослідження ринку. Are considered the purpose and main areas of market research.uk-UKринокмаркетингові дослідженняmarketmarketing researchesкафедра маркетингуМетодологічні підходи до маркетингового дослідження ринку підприємств харчової промисловостіThesis