Авраменко, Інна Миколаївна2016-03-302016-03-302014Авраменко, І. М. Бенчмаркінг як інструмент конкурентноспроможності підприємства / І. М. Авраменко // Сучасні проблеми розвитку підприємств харчової промисловості: теорія та практика : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 13–14 листопада 2014 р. — К.: НУХТ, 2014. — С. 81-83.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/22654Останнім часом все більшої популярності набувають нові напрямки сучасного маркетингу (маркетинг взаємодії, стратегічна орієнтація маркетингу тощо). Одним з найбільш ефективних вважається бенчмаркінг. Recently increasingly popular new directions of modern marketing (marketing collaboration, strategic marketing orientation, etc.). One of the most effective benchmarking considered.uk-UKбенчмаркінгконкурентноспроможністьbenchmarkingcompetitivenessБенчмаркінг як інструмент конкурентноспроможності підприємстваOther