Страшинська, Лариса Володимирівна2014-03-202014-03-202005Страшинська, Л. В. Впровадження маркетингових стратегій для розширення географії збуту харчових продуктів / Л. В. Страшинська // Суспільно-географічні проблеми розвитку продуктивних сил України : матеріали ІV всеукр. наук.-практ. конф. – К.: ВГЛ Обрії, 2005. – С. 113–114.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13305Аналіз останніх тенденцій економічного розвитку України свідчить про те, що на теперішній час експортоорієнтовані галузі “тримають на плаву” всю економіку країни: експорт товарів забезпечує близько 60% українського ВВП. Для порівняння – економіка Німеччини залежить від поставок за кордон на 24%, Франції та Великобританії – на 20%, США – на 10%. Analysis of recent trends in the economic development of Ukraine indicates that the Currently, export-oriented industries "keep alive" the whole economy: commodity exports account for around 60% of Ukrainian GDP. For comparison - German economy depends on overseas supplies 24% of France and UK - 20% USA - 10%.otherекспорт товарівхарчова промисловістьзбут продукціїзовнішні ринкиекспорт капіталуexports of goodsfood processingmarketinginternational marketsexporting capitalкафедра маркетингуВпровадження маркетингових стратегій для розширення географії збуту харчових продуктів