Cherednichenko, Galina2015-06-192015-06-192015Cherednichenko, G. Foreign languages as a prerequisite of a company’s competitiveness on a global market / G. Cherednichenko // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку підприємств харчової промисловості : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16-17 квітня 2015 р. - К.: НУХТ, 2015. – С. 133-134.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/21203International markets demand multilingual communication strategies which often have to be tailor-made to the requirements of a company. The target must be to reach clients as efficiently and effectively as possible. Міжнародні ринки вимагають багатомовних комунікаційних стратегій, які часто повинні бути зроблені спеціально для вимог компанії. Международные рынки требуют многоязычных коммуникационных стратегий, которые часто должны быть сделаны специально для требований компании.otherкафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїcommunication strategiesкомунікаційні стратегіїкоммуникационные стратегииforeign languageиностранный языкіноземна моваForeign languages as a prerequisite of a company’s competitiveness on a global market