Hidzhelitska, OlgaГіджеліцька, Ольга Степанівна2013-12-252013-12-252013Hidzhelitska, O. Boutique hotels the history of becoming popular / O. Hidzhelitska // Здобутки, проблеми та перспективи розвитку готельно-ресторанного та туристичного бізнесу : ІІ-а Всеукраїнська науково-практична конференція, 29 жовтня 2013 р. – К. : НУХТ. - 2013. – 378 с.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/12494Today, a traveler needs a place to work comfortably and get a good night's sleep. As a result, hotels are becoming domestic, and the more historic a property is, the better suited it is to become intimate and cozy. Besides, travelers nowadays expect more than simply comfort and convenience. An increasing number of travelers prefer to be positively "surprised". When planning trips, they seek properties that are noticeably different in look and feel like branded hotels. That’s why boutique hotels are becoming more and more popular all over the world.otherготелібутік-готеліісторіяотелибутик-отелиисторияhotelsboutique hotelshistoryкафедра туристичного та готельного бізнесуBoutique hotels the history of becoming popularOther