Шевела, Яна СергіївнаРозметова, Олена Григорівна2016-10-102016-10-102013Шевела, Я. С. Перспективи застосування інноваційних технологій реєстрації клієнтів у сучасних готелях / Я. С. Шевела, О. Г. Розметова // Здобутки, проблеми та перспективи розвитку готельно-ресторанного та туристичного бізнесу : матеріали ІІ-ї Всеукраїнської науково-практичної конференції, 29 жовтня 2013 р. – К.: НУХТ, 2013. – С. 324-325.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/24354Сьогодні готельне господарство виходить на рівень потужного зростання та розвитку і є самостійною галуззю економіки майже в кожній країні світу. Змінюється рівень матеріально-технічного забезпечення, підвищується якість обслуговування і надання послуг, з’являються нові заклади готельного господарства, застосовуються прогресивні методи управління. Today hospitality comes to the level of strong growth and development and is an independent sector of the economy in almost every country of the world. Changing the level of logistical support, increased service quality and service delivery, new hotel management institutions apply advanced management methods.uk-UKреєстрація клієнтівготельінноваційні технологіїinnovative technologiesCustomer registrationhotelкафедра туристичного та готельного бізнесуПерспективи застосування інноваційних технологій реєстрації клієнтів у сучасних готеляхOther