Железняк, Олег ОлександровичОлещенко, Любов Михайлівна2013-09-272013-09-272013Железняк, О. О. Моделювання оптимального інтервалу руху транспортних засобів на маршруті / О. О. Железняк, Л. М. Олещенко // Сучасні науково-методичні проблеми математики у вищій школі : Всеукраїнська науково- методична конференція, 26-27 червня 2013 року. – Київ: НУХТ, 2013. – С. 35-37.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/9972Запропоновано модель оптимізації режимів роботи рухомого складу автотранспортного підприємства з урахуванням економічних інтересів перевізника і пасажира. Модель застосовано для маршрутів пасажирсько-транспортної взаємодії м. Чернігова з районними центрами Чернігівської області та столицею України. The model of optimization of operating modes of a rolling stock of the motor transportation enterprise taking into account economic interests of a carrier and the passenger is offered. The model is applied to routes of passenger and transport interaction of Chernihiv with the regional centers of the Chernihiv area and the capital of Ukraine.otherпасажирсько-транспортна взаємодіянестаціонарність пасажиропотокуоптимальний інтервал рухурухомий складсобівартістьpassenger and transport interactionnot stationarity of a passenger trafficoptimum interval of movementrolling stockprime costкафедра вищої математики імені проф. Можара В. І.Моделювання оптимального інтервалу руху транспортних засобів на маршрутіThesis