Бойко, Ірина АнатоліївнаСкригун, Наталія Петрівна2024-04-052024-04-052023Бойко, І. А. Особливості використання індивідуальності бренду в маркетингових комунікаціях / І. А. Бойко, Н. П. Скригун // Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики : матеріали дванадцятої міжнар. науково-практичної конференції, 8 вересня 2023 р. – Одеса : ОНЕУ, 2023. – С. 21-22https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/42668ukкафедра маркетингубрендмаркетингові комунікаціїтоварbrandmarketing communicationsproductОсобливості використання індивідуальності бренду в маркетингових комунікаціяхThesishttps://orcid.org/0000-0002-4549-9584https://orcid.org/0000-0003-1014-4393