Тюха, Ірина ВолодимирівнаКовальська, Вікторія Вікторівна2023-03-272023-03-272017Тюха, І. В. Основні напрями підвищення ефективності ефективності товарної політики підприємства при виході на зовнішні ринки / І. В. Тюха, В. В. Ковальська // Молодий вчений. – 2017. – № 12.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/39425У статті було здійснено оцінку товарної політики підприємств при виході на зовнішній ринок, визначено чинники впливу та запропоновано напрямки її підвищення. The article evaluated the product policy of enterprises when entering the foreign market, determined the factors of influence and proposed directions for its improvement.otherтовартоварна політикавиробництвостратегіяасортиментбрендканали збутурекламаякістьproductproduct policyproductionstrategyassortmentbrandsales channelsadvertisingqualityкафедра економіки праці та менеджментуОсновні напрями підвищення товарної політики підприємства при виході на зовнішні ринкиArticle