Стельмах, Валентина МиколаївнаБєлова, Тетяна Геннадіївна2019-06-132019-06-132019Стельмах, В. М. Напрямки маркетингової активності підприємства / В. М. Стельмах, Т. Г. Бєлова // Naukowa przestrzen Europy-2019 : materialy XV Miedzynarodowej naukowi–praktycznej konferencji. – Przemysl : Nauka і studia, 2019, - Vol. 5. - С. 41-43. - (Politologia. Historia. Pravo. Ekonomiczne nauki).https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/29723Розглянуто маркетинг як основа для активізації маркетингової діяльності. Обґрунтовано необхідність прискорення маркетингової активності підприємства. Визначено передумови здійснення маркетингової активності. Наведено напрямки маркетингової активності та її види. Marketing is considered as a basis for activation of marketing activity. The necessity of acceleration of the marketing activity of the enterprise is substantiated. The preconditions of marketing activity are determined. The directions of marketing activity and its types are presented.uk-UKмаркетингова діяльністьмаркетингова активністьнапрямки маркетингової активностімодель 4 Раналіз ринкуохоплення ринкуmarketing activitymarketing activitydirections of marketing activitymodel 4 Rmarket analysisкафедра маркетингуНапрямки маркетингової активності підприємстваArticle