Страшинська, Лариса Володимирівна2013-09-232013-09-232011Страшинська Л. В. Мерчандайзинг як спосіб підвищення ефективності роздрібної торгівлі / Л. В. Страшинська // Науковий вісник ЛНУВМБ. – Львів, 2011. – С. 97–105.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/9856Розглянуто значення мерчандайзингу в системі підвищення ефективності роздрібної торгівлі. Визначено його завдання та обґрунтовано основні принципи. The role of merchandising is defined in the system of improving the efficiency of retail. Analyzed its objectives and grounded basic principles.otherуправління запасамирозміщення продукціїефективність роздрібної торгівліпринципи мерчандайзингумісце продажуinventory managementproduct placementefficiency of retailmerchandising principlesplace of saleкафедра маркетингуМерчандайзинг як спосіб підвищення ефективності роздрібної торгівліArticle