Соломянюк, Наталія Миколаївна2013-09-262013-09-262013Соломянюк, Н. М. Концептуальні підходи до визначення поняття системи маркетингу / Н. М. Соломянюк // Участь молоді у розвитку економіки та суспільства України : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених, 14-15 березня 2013 р. : тези доповідей. – К.: НУХТ, 2013. – C. 124-126.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/9939Стратегічне та оперативне планування діяльності підприємств не враховує системних властивостей маркетингу, що ускладнює процес їх реалізації. Дослідження питань еволюції системи маркетингу сприятиме формуванню теорії і практики системного маркетингу – основи обґрунтованого планування ведення бізнесу. The strategic and operative planning the activity of enterprises does not take into account system properties of marketing that complicates the process their realization. Research of questions the evolution in the marketing system will assist forming of theory and practice the system marketing are bases the reasonable planning of doing business.система маркетингуsystem of marketingкафедра маркетингуКонцептуальні підходи до визначення поняття системи маркетингуThesis