Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна2014-05-122014-05-122014Ткачук, С. В. Підходи до розуміння специфіки маркетингу послуг та їх практичне значення / С. В. Ткачук // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку підприємств харчової промисловості : програма і матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 24–25 квітня 2014 р. - К. : НУХТ, 2014. - С. 84–87.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/14288Розглядаються підходи до маркетингу послуг з точки зору різних шкіл маркетингу та із урахуванням специфіки послуг. The approaches to the services' marketing according to the different marketing schools and dealing with the services' specificities are examined.uk-UKпослугамаркетинг послугспецифіка послугконцепції маркетингу послугшколи маркетингу послугservicemarketing of servicesservices' specificityconceptions of services' marketingschools of services' marketingкафедра маркетингуПідходи до розуміння специфіки маркетингу послуг та їх практичне значенняOther