Осадча, Ганна ГригорівнаВласенко, Ірина Михайлівна2012-05-312012-05-312010Осадча, Г. Г. Застосування методики кластерного аналізу при розробці стратегії діяльності молочної галузі України / Г. Г. Осадча, І. М. Власенко // Науковий вісник Ужгородського нац. університету : Серія : Економіка. – 2010 . – № 29, Ч.1 : Спецвипуск. – С. 250-254.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/1147Для виходу господарства України із кризи необхідно на державному рівні визначити пріоритетні напрямки розвитку економіки. Україна є історично аграрною країною, а тому цілком природно, що одним із пріоритетних напрямків має бути розвиток молочної галузі у складі агропромислового комплексу. Необхідно реалізувати науковий підхід щодо побудови структури молочної індустрії України, що базується на застосуванні загальнонаукових і спеціальних методів досліджень. Пропонується застосування методики кластерного аналізу при розробці маркетингового підходу управління молокопереробною галуззю України.uk-UKмаркетингова стратегіяметодика кластерного аналізуперспективи розвитку молочної галузі Україниmarketing strategymethod of cluster analysisprospect development of development of dairy industry of Ukraineмаркетинговая стратегияметодика кластерного анализаперспективы развития молочной отрасли Украиныкафедра обліку і аудитуЗастосування методики кластерного аналізу при розробці стратегії діяльності молочної галузі УкраїниArticle