Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна2014-10-142014-10-142014Ткачук, С. В. Роль та значення комунікаційної політики для підприємств сфери послуг / С. В. Ткачук // Нові ідеї в харчовій науці – нові продукти харчовій промисловості : програма і матеріали Міжнародної наукової конференції, 13–17 жовтня 2014 р. – Київ : НУХТ, 2014 . – С. 800.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/17294Розглядаються роль та значення комунікаційної політики для підприємств сфери послуг як засіб зменшення невідчутності послуг та зміцнення довіри споживачів. The role and importance of the communicative policy for the enterprises in the sphere of services as the method of reduction of services' intangibility and increasing of consumers' trust are analyzed.uk-UKкомунікаційна політикапослугаособливості послугcommunicative policyservicespecificities of servicesкафедра маркетингуРоль та значення комунікаційної політики для підприємств сфери послугThesis