Стеценко, Вікторія АнатоліївнаРябко, Оксана ІгорівнаТкачук (Стахурська), Світлана Валеріївна2018-05-102018-05-102018Стеценко, В. А. Методи підвищення ефективності роботи роздрібного торговельного підприємства / В. А. Стеценко, О. І. Рябко, С. В. Ткачук // Економіка та суспільство: електронне наукове фахове видання. – Мукачево : Мукачівський державний університет, 2018. – № 14. – С. 522-527.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/27322У статті досліджено частку роздрібних підприємств у всій структурі торговельних організацій, що знаходяться на території України, представлено основні показники ефективності діяльності підприємств роздрібної торгівлі. Визначено основні шляхи підвищення ефективності роботи роздрібних підприємств. Проаналізовано методи збільшення обсягу продажів роздрібного підприємства, засоби впливу на конверсію, методи підвищення суми середнього чека. На основі проведеного дослідження запропоновано напрями підвищення ефективності роботи роздрібного підприємства. The article studies the share of retail enterprises in the whole structure of sales organizations located on the territory of Ukraine, presents the main performance indicators of retail enterprises. The main ways to improve the efficiency of retail enterprises are determined. Methods for increasing the volume of sales of retail enterprises, means of influence on conversion, methods to increase the total of average purchase amount are analysed. Based on conducted research, directions to improve the efficiency of work of retail enterprises are proposed.uk-UKроздрібна торгівляефективність торговельної діяльностіторговельне підприємствоторгівляконверсіясередній чекretail tradeefficiency of trade activitytrade enterprisetradeconversionaverage checkкафедра маркетингуМетоди підвищення ефективності роботи роздрібного торговельного підприємстваArticle