Соловйова, Юлія ЄвгеніївнаІванова, Тетяна Олегівна2020-06-252020-06-252019Соловйова, Ю. Є. Логотип як інструмент брендування українських міст / Ю. Є. Соловйова, Т. О. Іванова // Сучасний рух науки : тези доповідей VIII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 3–4 жовтня 2019 р. – Дніпро, 2019. – Т. 3. – С. 308–313.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/31707У тезах доповідей розглядаються логотипи як атрибути візуальної складової брендування українських міст. Атори наголошують, що небагатьом логотипам вдається відтворити індивідуальний образ території, який би вдало позиціонував певне місто і викликав стійкі асоціації у кожної аудиторії бренду та був оригінальним серед інших. Та й тільки за допомогою айдентики не можна сформувати позитивний бренд будь-якої території, бо тільки спільними зусиллями влади, населення та бізнесу можна підвищити конкурентоспроможність міста, покращити якість життя його мешканців та сформувати привабливий імідж країни.брендинг територійкафедра маркетингурекламабрендлоготипнаціональний брендингadvertisingbrandnational brandinglogotypebranding of territoriesЛоготип як інструмент брендування українських містThesis