Скригун, Наталія ПетрівнаЦимбалюк, Людмила Георгіївна2014-08-072014-08-072009Скригун, Н. П. Удосконалення методики калькулювання собівартості продукції на підприємствах хлібопекарської галузі / Н. П. Скригун, Л. Г. Цимбалюк // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. – Бердянськ : БУМіБ, 2009. – №4. – С. 62–70https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/16321Проведено аналіз існуючих методів розподілу непрямих витрат на собівартість окремих виробів на підприємствах хлібопекарської галузі. Показано необхідність вибору точної бази розподілу непрямих витрат. Запропоновано вибір бази розподілу непрямих витрат з урахуванням результатів кореляційно-регресійного аналізу. The analysis of existent methods of division of indirect cоsts is conducted on the prime price of separate wares on the enterprises. The necessity of choice of exact base of division of indirect cоsts is shown. The choice of base of division of indirect cоsts is offered taking into account the results of correlation regressive analysis.uk-UKвитратинепрямі витративиробничі витратиcоstsindirect cоstscоsts of productionsкафедра маркетингуУдосконалення методики калькулювання собівартості продукції на підприємствах хлібопекарської галузіArticle